dinsdag 3 februari 2009

Ready for the world !

Blijkbaar is een abonnementenlink meer dan alleen maar een gadget ("New !") toevoegen...
Hoe minder iets lukt, hoe meer je het wil. Ik heb nog eens de hele weg afgelegd (Instellingen, Site feed...) zodat de oranje RSS-vakjes zouden werken. Het einde was dat FeedBurner mij ambitieus meedeelde: "Your feed is ready for the world". Dat is al heel wat. Nu zien of de world ready is voor mijn feed. Dan zou er in de linkerkant van de startpagina, bij "RSS blogs deelnemers" een vermelding moeten staan van dit bericht.
Indien niet, ik heb toch bijgeleerd. Nu ben ik nog dom, maar morgen zal ik slim zijn!!
Ondertussen heb ik ook ingezien dat het redelijk belachelijk is om een link naar je RSS-reader erop te zetten, als je toch niet van plan bent om meteen je google-account ernaast te plaatsen.

Geen opmerkingen: