maandag 2 februari 2009

Helemaal naakt

Het volgende punt op de agenda: RSS. Ik had daar al wat mee geëxperimenteerd en ik zet het resultaat meteen op de blog. Prettig om dingen (23 !) met mekaar te delen maar ik voel mij meer en meer in mijn blootje staan. Een reden om mijzelf te verzorgen en er proper uit te zien. Maar wat zegt de etiquette hierover?
Ik zal proberen uit te pluizen hoe ik op mijn eigen blog die oranje dingskes kan plaatsen. En zo dat ze werken. Een paar weken geleden, ondanks vele omwegen, lukte het niet. Tot ik zag dat het - met één muisklik "Nieuw gadget toevoegen" "New!!" mogelijk was om een abonnementenlink toe te voegen. Nu zorgen dat het werkt en tegen het einde van de week weet ik misschien wat een feedburner is, zal ik misschien nog een drietal accounts meer hebben, zal ik wachtwoorden, adressen en instellingen opgeslagen hebben.

Geen opmerkingen: